Step Up



Idag har jag provat på Step... och det är banne mig det jobbigaste jag gjort i världshistorien. Jag tror aldrig att svetten har runnit så mycket av mig, ledaren var som en duracellkanin som aldrig slutade gå, hon hade så mycket energi att man själv blev trött av bara den. Hon hoppade omkring där och skrek WOOOAH KOM IGEN NU DÅ och skrattade som att det inte var jobbigt alls och själv så bad jag till gudarna efter en halvtimme att det skulle vara slut snart, men icke. Det bara fortsatte och fortsatte och fortsatte för länge och nu är jag så dödens att det enda alternativet kvar är att sova. Förresten så reahandlade jag två tröjor idag, 800 riksdaler skulle det gått på, fick båda för 240!! Så nu är det min tur att säga WOOOAH. Och godnatt!
2010-01-25 @ 23:07:05 Kläder och sånt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0