Sunes Jul


Jag har kommit på att Rudolf från Sunes jul är min största idol, han är så himla skön! Tack vare att Hilma min vän påminde mig igår om hur underbar Rudolf är har jag i princip bara gått och snackat massa Sunes jul repliker med min syster idag. Hittade den här youtube videon, best of rudolf så att säga, tyvärr är inte min bästa del med, snöbollskriget på slutet! Haha. Nej, nu håller jag på att slockna, jobbade järnet av mig idag på både ett core och ett aerobicspass så jag tror det är dags att inta sängläge. Imorgon har jag tal i Engelska... inte okej. Emelie och tal och engelska är inte är fager kombo.
Godnatt!
2010-01-20 @ 22:10:31 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Hilma

Haha ja han är utan tvekan totalt bäst!!!:D

2010-01-24 @ 21:30:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0