Wardrobe



Jag sitter och planerar hur mitt liv skulle se ut om jag hade alla pengar i hela världen. Jag skulle ha världens snyggaste garderob och världens snyggaste hus. Men tyvärr så är jag bara en medelklass svensson vars enda inkomst är studiebidraget och från ströjobb på Ica lite då och då och med de pengarna kan man inte uträtta mästerverk precis.
Har i alla fall bestämt mig för att fortsätta ett tag till på den här attans bloggen. Kommer skriva ungefär så ofta som jag orkar, typ lördagskvällar när jag sitter ensam i en nybäddad säng med VH1 saturday night fever på tv, dricker coca cola utan kolsyra och verkligen inte har något annat att göra.
Under min frånvaro har jag om någon undrar hunnit halka i matsalstrappen inför mycket folk. Nu pratar vi inte en liten fin graciös vurpa, utan nu pratar vi KRASH BOOM SKRIIIIK vurpa. Trodde inte sånt hände mig, men visst. Om gud vill straffa mig så har jag fattat vinkeln nu. Om inte annat så påminner min onda stjärthalva mig det varje gång jag försöker sätta mig ner ordentligt.
Nu blev det här ett sånt där jobbigt långt inlägg som ingen orkar läsa, men du som tagit dig hit ner, amazing!
2010-01-16 @ 22:47:12 Kläder och sånt Permalink


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Riktigt snygga!

2010-01-19 @ 23:27:03
URL: http://lastnightstrash.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0