Hängig

 

Vad jag är trött på den här jävla sjukan som aldrig släpper nu. Trodde jag var på väg att bli bättre men nu känner jag mig hängig igen. Igår var i alla fall en skön dag, 30+ i skuggan och jag spenderade dagen på berga med familjen och vänner. En bebis och en valp var det jag mest la ner fokus på under dagen :')
På kvällen sedan åkte vi ner till Magnus och Gina där vi beställde pizza. Tror det blev 11 pizzor totalt. Big family! och sedan for jag hem till min karl och gick en mysig nattpromenad innan vi slocknade så vacker.
Idag har jag som sagt varit otroligt hängig och trött i kroppen, kanske delvis beroende på värmen som ger mig huvudvärk. Så ikväll blir det bara sove tidigt och kanske en film. Chocklad skulle inte heller sitta fel!
2010-07-04 @ 18:25:41 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0