livets dagar



Har jag sagt att jag älskar livet?

Höjdpunkter senaste dagarna:
1. KENT, TIMO, THE ARK and so on på gatufesten. Underbara artister.
2. VÄDRET!
3. Slut på jobb på flera veckor! 10 dagar jobb kvar bara i sommar.
4. Min familj, då pratar vi om the big family. Konstiga, galna och underbara.
5. Middag hos Fanny i måndags.
6. Minigolf och underbart slappande med Nathalie under gårdagen.
7. Båtåka och lunch på Skatan. Tandemcyklande med Mikaela med rosa hjälmar och skel cykel. Solstekande på borgastrand med the big family.
8. Skratten.
2010-07-14 @ 22:46:04 Foton Permalink


Kommentarer
Postat av: linnea

i know! men just dessa skulle jag kunna tänka mig av alla tusen så finns men wops så är dom slut :((

2010-07-15 @ 07:06:00
URL: http://linneasvedin.se
Postat av: Roxana

JAG HÅLLER MED:O livet är underbart!!!! vi förtjänar de efter vårt nv år :D!

2010-07-19 @ 13:21:40
URL: http://rxna.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0