Nattpromenad



När man sitter och ler genom en hel film och plågar sig själv och sin kissblåsa i över en timme för att inte missa den då är filmen pörskans jäkla bra! Eclipse är min nya favorit i serien (L)
Efter filmen fick i alla fall jag och sickan ta en nattpromenad tillbaka till byhålan. Räddade massa sniglar på vägen och en groda! green peace nästa! Idag har jag spenderat en dag på stan med min syster, sickan och pernilla. Köpte lite underkläder och lite donken, värdig dag, jag har skrattat mig igenom den. Nu ska jag ta och göra en liten regndans i hopp om sol imorgon även fast jag dödade en spindel och sedan ska jag krypa i kojs med min mansvän vid min sida.
Godnatt!
2010-07-02 @ 00:54:08 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Hilma

ÅÅ det låter lovande! Jag ska se den imorgon:D Se hur Edward ter sig i tältet;)

2010-07-06 @ 20:50:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0