Eclipse

 

Trevlig dag igår. Spenderade den på berga i solen med mina nära och kära vänner och min far som så snällt skjutsade dit oss i båt och sedan hem :')  Jag och Linnea fortsatte sedan att umgås på kvällen, vi kollade på the runnaways och hade det apmysigt och apslött hela kvällen. Åt godis tills det att tänderna gjorde ont.

Idag har jag varit på mobiljakt. Sökte efter en xperia x10 mini, hittade en också, men de hade inte mobilen på lager just nu. Troligen kommer den in på fredag vilket betyder att jag troligen är en mobil rikare på fredag. Blev helt galet kär i den även fast den är så liten att jag kan gömma den i armhålan utan att se misstänksam ut.

Ikväll ska jag först troligen äta något på stan och sedan gå på premiären av eclipse med Linnea och Cecilia, om jag överlever ovädret som drar in över byn nu det vill säga. Tror dock att åskan kanske missar oss eftersom vi bor ganska avlägset, det är ganska svårt att hitta hit. Darn you oväder!

Ah,shit! nu kom det en stor jäkel. Kanske är dags att stänga av datorn också eftersom jag gärna ser att den överlever precis som jag. Dör datorn kan lika gärna jag dö.

Word!

2010-06-30 @ 16:47:06 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0