Nu i dagarna innan allvaret börjar


- Åkte in mitt i natta till donken med min man och åt. Tacka vettja gud för denna matgåva till världen.
- Åkte hemmåt och visslade/sjöng/dansade hela vägen. Lite allsång på skansen/singstar/gissa låt feeling. Jag älskar dig min sjuka pojkvän!

- Hade picknick med la klass familia. Eller i alla fall med den del som för tillfället är jobbfri.
- Passade på att leka kurragömma med dunk, hej vi är 18 år! Skar upp armen på en vägg mitt i allvaret.
- Åt en glass. s-t-o-r glass!
- Ramlade nästan av en gunga och blev slickad på armen av Roxana medan jag blåhöll för att inte hamna i gruset. Hade samtidigt Sandra och Roxana över mig som också blåhöll för att inte ramla. Mammorna och barnen som var där kollade med fjortisblicken på oss. Hej vi är fortfarande 18 år!
- Gungan blev snodd av en bajsunge.
2010-06-16 @ 19:26:16 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0