rea på rusta rea på rusta, hejahejaheja!


Kalaslåt!

Kalasdag på birsta idag. Bara massa rea och Emelie kommer hem med 6 nya tröjor och ett par jeansshorts som egentligen är systra mi's. Gick på omkring 500 riksdaler för mig, kanon! Annars har inget alls hänt. Dööödstråkigt när Joakim inte är hemma och tar hand om mig. Har bara suttit som en lus sedan i onsdags och inte gjort något alls. Jobbade dock igår och tog mig en glass på café med mor och far när kvällen nalkades. That's about it! Då var det förresten så kallt ute att det blev såndär ånga när man andades... Jag lovar er vänner, efter studenten sticker jag från denna stad som gud troligen glömt. Saknar solen och dess sken, också saknar jag värme. Men ni som inte jobbar kan vara lugna, i veckan börjar finvädret igen eftersom jag börjar mina slavtimmar som kassörska alternativt sopare och upplockare på ICA. Precis som förra året. U-N-D-E-R-B-A-R-T-!
2010-06-20 @ 18:53:47 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0