FRESH


Har haft en trevlig fredagkväll/lördagdag med min bästa Nathalie. Började kvällen med att nästan somna i hennes säng så vi bestämde oss för att åka på äventyr till staden.. ett helt okej drag av oss. Kom hem vid halv 3 och somnade på en gång. Idag har vi varit på birsta och handlat lite. Köpte en t-shirt från monki och två ringar, likadana bara det att ena är i silver och andra i guld. (det är ringen på bilden ovan alltså). Provade också två leggings men de fanns inte i min storlek så jag beställde dom nu när jag kom hem istället, så jag får dom väl någongång till veckan förhoppningsvis.
Nu ska jag åka iväg till min mysiga man och bara ta det lugnt. Pussiluss
2010-03-27 @ 18:38:32 Kläder och sånt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0