Pantalones

Gud vad roligt att jag inte kan plugga om det inte är dagen innan något ska vara inne och jag har massa press på mig. Det blir inte alls lika bra och lika ansträngt om jag inte har lite tid på mig. Nu tänkte jag nämligen sätta mig och skriva lite på mitt tal till svenskanationella som vi har om några veckor, men som det hörs, är det några veckor kvar vilket gör att jag känner att jag har tid på mig och att jag inte måste skynda. Dock så känner jag att jag verkligen har tid att sitta och kolla runt efter nya leggings (leggingsar?). Dumma hjärna.
2010-03-29 @ 15:44:11 Kläder och sånt Permalink


Kommentarer
Postat av: larry

SHIIIIIIIIIT, har du oxå blogg?????????? :OOOOOO heheh tack :D (Y)

2010-03-30 @ 21:09:13
URL: http://laurakette.blogg.se/
Postat av: larry

SHIIIIIIIIIT, har du oxå blogg?????????? :OOOOOO heheh tack :D (Y)

2010-03-30 @ 21:09:49
URL: http://laurakette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0