Det är historia



Förkylningen lever kvar i min arma kropp, försöker förgäves tvinga ut den genom att be en bön varje kväll men än så länge är det fortfarande som att någon stoppat in två korvar i näsborrarna. Ikväll tänkte jag plugga lite, men tydligen så vill inte kroppen det, så jag tror jag kör på varm choklad och de få söta chilinötterna som finns kvar istället. Kanske inte tillsammans, det lät lite snuskigt, men jag kan varva dom. Emelie Englund är nämligen expert på att äta mat. Imorgon ska jag köra lite på körskolan, TIO ÖVER SJU! så den människa som vill överleva ska alltså inte spendera morgondagen mellan 7.10 - 8.30 på vägarna runt om i Sundsvall. Adjö!
2010-10-07 @ 18:56:51 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0