när isen ligger kvar



Halkade runt på en halkbana igår, det var hur kul som helst och jag satt och skrek och skrattade när  jag och tjejen jag åkte med gjorde piruetter på banan med bilen. Mindre kul var dock att jag satt i baksätet på en liten BMW mellan en hockeyspelare och en dam på vägen upp. Kände mig aningen ihopklämd men mer synd tyckte jag om hockeyspelaren som inte fick plats med armarna ens.
Har otroligt mycket känslor och oroligheter inom mig idag. Skulle egentligen vilja skriva av mig här men det skulle bara orsaka mer oroligheter så jag nöjer mig med att säga att jag är otroligt sugen på att färga håret i liknande färg som på bilden ovan, lite mer varmrödbrun dock. Brunt hår är det finaste som finns!

Fredligt ut!
2010-10-21 @ 19:27:19 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0