Get up and go go go



Det finns inget tråkigare och lamare här i världen än när man måste plugga och man ej har orken eller lusten. Idag är en sådan dag. Har både viktig engelska, viktig fysik och viktig samhälle att göra. Plus att vi idag fick ännu mer plugg i form av bioteknik som ska vara klart på tisdag. Usch och fy och blä. Försöker dock skaka av mig känslan av ångest och stress ikväll och ska försöka lägga undan plugget och bara ta det lugnt. Jag kommer annars gå in i väggen snart. Imorgon är det döddag på skolan. 8.15 till 16.30... toppen! Tur att Emma min amigo ska ta med sig fika i form av bullar och saft till mig och henne som vi ska stoppa i våra magar vid astrofysiken. Puss på dig Emma!
2010-09-15 @ 21:27:20 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0