Hometown Glory

Jag kan inte kolla på Idol, jag blir upprörd! Jag vill ha en hes, mysig sångröst och kunna leva på den. Men istället för att få en medalj för bästa sången i världen får jag sitta hemma på fredagkväll och lyssna på musik, med mig själv, och min labbrapport som jag måste skriva. Eller mina labbrapporter kanske jag ska säga, eftersom det är två stycken...

Idag hände världens jobbigaste sak på birsta, jag råkade ta med mig mitt gamla bankomatkort så mitt under ett köp står det på kortläsaren "medges ej". Det trodde jag bara hände tanter och alkoholister eller personer med migrationsverkets bankomatkort (erfarenheter jag fått som gammal kassörska), men tydligen inte. Det händer Emelie Englund också. Awesome! Så jag ringde min mor (som jag alltid gör när något går snett) och bad henne tycka synd om mig, och det gjorde hon så imorgon ska vi åka in till birsta och köpa mina saker som jag inte fick ta hem idag. Bland annat en skjorta från Monki som är underbar, har velat ha den i år och dar och idag hittade jag den. YEAH!
2010-09-10 @ 21:13:58 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0