Kapten Englund

Jag vill verkligen ha denna halsduk. Bajs på Sundis som inte innehåller weekday. Tur att jag planerar att fara iväg till annan ort snarast!

Idag lystrar jag förresten bara till KAPTEN, detta eftersom jag styrde våran skuta från stan till juniskärshamnen utan problem. Padre kom nämligen in för att göra mig sällskap på sjukhuset där jag undersökte käften. (Gick ungefär som planerat, de sa att de skulle höra av sig om ett år. Tills dess skulle jag ta studenten i lugn och ro tyckte de, dock med en hel tandrad som jag ska få snarast. Tack snälla läkare!) Och eftersom han är ledig ville han smaka på en alkoholhaltig, manlig, pissgul dryck på vägen hem och don't drink and drive gäller ju även på havet så jag fick ta över. Manlig jag känner mig! Nu ska jag ta mig en dusch eftersom jag luktar lite funky, sedan åka till Joakim och sörja över mina skolproblem. H-A-T-A-R min dumma skola.
2010-09-06 @ 18:13:06 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0