Lillipoo, min Lillipoo



Åh, min lilla lillipoo fyller 18 år idag och ikväll ska hon firas, kvinnan som lämnar mig ensam i omyndighetsåren. Blir en liten födelsedagsstund i hennes hus vid sju-snåret. Hoppas hon bjuder på saft, annars får hon ingen present, moho! Tänkte sedan uppehålla henne hela natten så hon inte kan ta sig till krogen och sedan behålla henne tills jag fyller om två månader. Men, för att jag ska kunna åka till henne måste jag sätta igång med mitt hemprov nu sååå jag vill nu bara avsluta denna fina hyllning med ett litet citat från 2007:

"de é naaajs I say waoooo, damn god shit bonka flengfleng, this is fräääääsigt (y) gotta mooovee from the högre steppet, man får aldrig fallafel i en bil menar jag (L)"  Linnea.S

I Love you Lillipoo!
2010-09-29 @ 17:03:56 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0