lite plugg, lite birsta, lite herrgård



Trodde bara allmänt sådär att söndagar = vilodagar. Men nej, inte i min familj, här kör vi fullt ös, hämningslös. Ska nu efter en trevlig liten dusch sätta igång med lite plugg, har prov på tisdag och tal imorgon. Vet dock inte om talet är något att prioritera eftersom det bara är ett "provtal" inför det riktiga talet v.40. Trubbeltrubbel. Efter någon timmes pluggade och svärande så ska jag då ta mig vidare ut till birsta, egentligen ska vi bara köpa mer saker till köket men eftersom jag inte orkar plugga så ser jag det som en fin chans att rymma. Sedan far vi vidare med finskorna på till herrgården i svartvik där vi ska äta middag med farmor och släkten. Som sagt, fullt upp! Nu ska jag bege mig in i rymdens värld, och förresten! 2036 får ni passa er, för fredag 13 april kommer en asteroid vid namn apophis slå ner här på jorden och orsaka kaos. De ni!
2010-09-26 @ 12:55:54 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0