Radioactive



Har jag glömt att visa er Kings Of Leon's nyaste video?! Har jag glömt att berätta att jag beställt deras deluxe skiva som kommer ut 19 oktober?! Har jag inte sagt att jag sitter och skriver labbrapport just nu, för det gör jag?! Har jag sagt att jag har suttit i TRE OCH EN HALV TIMME och skrivit labbrapport?! HAR JAG SAGT ATT JAG HATAR ATT SKRIVA LABBRAPPORT?!? missade till och med en tur till birsta för fysik b, vilket gör att jag hatar den ännu mer...
2010-09-12 @ 17:09:51 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: linnea

Klart jag behöver ditt stöd :'D Alla gånger i livet! Kan inte fixa en sån grej utav min bästa, sötaste, gulligaste, fräknigaste, rödhårigaste, yngsta/minderårigaste kompis :') <3

2010-09-12 @ 18:35:16
URL: http://linneasvedin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0