Run Unleashed



Jag har ingen ork kvar, inte i någon del av min kropp. Jag kommer behöva sluta på jobbet eftersom jag inte har någon kraft kvar på helgerna. Fysikprovet som vi gjorde i går gick sämst, jag vet redan nu att jag har ett omprov som väntar. Kvällen igår var galen, rolig, sorglig, sjuk, vild. Orkar inte gå in på det mer nu eftersom det inte behöver förmedlas till omgivningen, det räcker med att resterande finns i mitt huvud.

Hela dagen idag har jag bara varit, inte rest mig ur soffan och inte suttit på mig kläder, huvudvärken har jagat mig som en panter också plus att jag är så slut och hängig. Dessutom har jag pluggat nu på kvällen (?!) förstår ni då hur mycket jag har att göra? när jag till och med måste plugga på lördagkväll. Godnatt!
2010-09-18 @ 22:47:16 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0