lite lista för de tråkiga dagarna

1. Det första du tvättar i duschen? – håller mig runt muffpartiet tills vattnet är lagom
2. Gillar du kaffe? - nej
3. Hur mår du just NU? - hungrig och trött
4. Vad är sista bokstaven i namnet på personen du har en crush på? - e... eller m, beror på om man väljer långa versionen eller korta
5. Berätta om din senaste dröm. – att matilda hade löshår som hon sa va riktigt och roxana som drog ut det
6. Skulle du kunna äta din favoritmat under en hel månad utan att tröttna på det? – beror på om man får variera lite, ganske ta en qp en dag och en cheese en annan
7. Vad vill du ha just nu? tid och pengar till kläder... och en fin lägenhet i stockholm som väntar på mig
8. Har du räknat till 1000 någon gång? - nä, varför skulle man slösa tid på det?
9. Biter du i din glass eller slickar du bara på den? – beror väl på glass
10. Använder du smileys? - ja :D
11. Har du träffat någon kändis? - träffat å träffat, har väl tittat lite på någon i smyg sådär
12. Gillar du keso? – jag har aldrig provat keso
13. Vilken låt hade du sist i huvudet? – I'm awesome! no you're not! sen kan jag inge mer
14. Hur många länder har du besökt? – ork int räkna, thailand var i alla fall bästa
15. Är dina föräldrar stränga? - jag ser inte vad det står, pappa slår mig i bakhuvudet
16. Skulle du kunna hoppa fallskärm? – om världens existens litade på det
17. Glittrar någonting i ditt rum just nu? – mina ögon :')
18. Brukar du hyra film? – ja, jag brukar "hyra" film
19. Var kommer du vara på lördag? - jag funderar på att vara på birsta och spendera pengar
20. Var du med och upplevde när World Trade Center föll i NY? - :s
22. Vad åt du till lunch? – sibylla eftersom pappa bjöd
23. Har du lockigt hår? - ja, jo lite
24. När grät du senast? - igår på kvällen en skvätt
25. Har du gått in i en vägg någon gång? - både i en riktig vägg och i en låtsas vägg
26. Favoritårstid? - sommar
27. Vem höll du senast i handen? – mig själv, på bussen, satt med ihopknäppta fingrar vilandes på magen och sov som en tant
28. Sover du med TV:n på? – nej, onödigt
29. Tycker du att du är gammal? - nej, jag tycker jag är för ung
30. Är du mörkrädd? – nä, det beror på om jag tror att någon kommer skrämma mig eller inte
31. Gillar du ditt liv just nu? - jovars, helt okej
32. Har du någon gång valt att ta ett bad istället för att duscha? – haha ja?
33. Har du bra syn? - har lite glasögon ibland men tänker inte själv erkänna att jag behöver dom
34. Var är dina föräldrar just nu? – far sitter i köket och jag försöker febrilt tankeöverföra att han ska börja med middag. Mamma är ute och hurtar och det mår jag lite dåligt över eftersom jag ligger i soffan
35. Vad har du på dig just nu? – harmemsmysbyxor och tröja
36. Vad var det senaste du köpte? - donken...
37. Hatar du mer än 3 personer? - neje, i'm not a hater!
38. Använder du sushipinnar? - nej, använder inte sushi heller
39. Äger du ett vapen? - ohja, många vapen, dock inte pickadoller och likande
40. Gillar du ditt hår? - ibland
42. Gillar du dig själv? - mer än någon annan

2010-09-06 @ 17:27:24 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Roxana

hahaha älskar din dröm och nejnej vi e inte haters;)

2010-09-07 @ 22:13:24
Postat av: Roxana

hahaha älskar din dröm och nejnej vi e inte haters;)

2010-09-07 @ 22:13:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0