trötttrötttrötttrött


Min katt är rädd för paraplyer... vem fan är rädd för paraplyer?!  Varje gång jag kommer hem och går med paraplyet i handen så flyr katten, typ reser ragg och fräser... Jag menar, vad har paraplyet någonsin gjort honom?!

Ikväll kännner jag att min kropp inte orkar göra något alls egentligen, men eftersom jag blir utskickad ur mitt hus (mamma och pappa ska ha pre-party för 40+, hahah! och Mikaela ska därefter ha hemmafest med sina kamrater) så ska jag åka till Cecilia... och göra inget alls där istället! Imorgon kör jag nog på samma rutin. Jag blir så jäkla trött efter vissa veckor på skolan att jag bara vill sova livet ut egentligen! God fredagskväll amigos, hoppas ni lever livet tvärt emot mig!
2010-09-24 @ 17:25:41 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0