100411



Befinner mig mitt i magknipens land just nu. Man brukar säga äta bör man annars dör man,  inte äta bör man tills man dör man som jag precis gjort... Köpte min balklänning tidigare idag, vacker som en dag, men kanske snart för liten om jag fortsätter i den här takten!

Tänkte för övrigt spendera hela den här veckan med att plugga samhälle, engelska och fysik, sedan på fredag (lördag om jag får det ändrat för mina vänner) tänkte jag gå på bio och äta nomnom med mina fina, Hilma och Cecilia. Förutom detta är det även jobb fredag och lördag. Söndag är vilodag och sedan på måndag händer något mina vänner som jag längtat efter i 10 månader!! Wohoho! Nu är de dags att återgå till Big Brother, sveriges sämsta men ändå bästa program! Sov gott.

p.s bilden döjer en mysig sova-låt, klick klick! d.s
2011-04-10 @ 22:11:49 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: linnea

men :( kan ni inte vänta tills jag också kan följa med på filmen? :(

2011-04-11 @ 13:56:57
URL: http://linneasvedin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0