Subway in Heresneezedduck


Jag tror jag är sveriges konstnärligaste människa, denna bild har jag tillexempel redigerat i word. Hur många människor lyckas redigera något så här fagert i word?! Bilden ska i alla fall förklara att jag i dag ska åka en lång väg norr, till Härnösand, och äta Subwaaay! Anledningen till att min vän Matilda är med i bilden är för att jag inte kunde hitta någon bild på enbart mig när jag ser så här sugen ut annars... och för att hon är snygg såklart!

Dessutom måste jag in på Birsta (Bitchta) en snabbis och hitta utklädnadskläder tills imorgon då de är maskerad. Senare ikväll blir det även bio med vänner. Vill så gärna se Water for Elephants så längtan är stor. You gotta love påsklov!
2011-04-28 @ 11:33:00 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: MISS TILLY

haha sötbilden då :')

2011-04-29 @ 09:29:08
URL: http://mstilly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0