Deppingdepping



Gud vad jag deppar. Ser ni inte ångesten i mina ögon?!
Saker som är negg i mitt liv just nu:
1. Finns INGEN lägenhet i Stockholm åt mig. Jag har lämnat intresseanmälan på 20 lägenheter minst. Har inte fått svar på en enda, inte ens "Tyvärr, lägenheten är redan uthyrd" utan det är bara helt tyst. Så nu vill jag bara fråga: vad är fel på mig eftersom ingen vill hyra ut åt mig?!?! Är det för att folk ser mig som en ginger utan själ? För jag lovar, jag betalar ändå!
2. Mitt hår är slitet som jag vet inte vad. Behöver verkligen en klippning. Dessutom har jag hår som formar sig som det själv vill. Det vill säga precis som jag inte vill.
3. Det är dåligt väder... vart är sommaren?!


2011-07-25 @ 18:58:52 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Therese

Har börjat med bloppis på min blogg.

Gå in och kika! :)



www.theresealvin.blogg.se

2011-07-26 @ 13:15:09
URL: http://theresealvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0