En bambi


Hahah fyfan, en bambi i storstaden har hittat fel.
Storstadsklassisar blir rädd för rådjur, jag får reda på att det gick en fullstor älg på min gård igår. Det är bonigt måste jag säga :o En älg! Snart kommer det väl en björn och sedan en mammut och efter det en val insimmandes ifrån havet. Hoho!

Var på vårdcentralen förut, nu blir den penicillin tre gånger dagligen i 5 dagar. Kanonkul, 4 av 5 toasters :')
Snart ska jag inte gå på spanska för det orkar jag inte, SKOLKARE! och efter det ska jag på stan med Nathalie ett tag.
Sedan ska jag hem till min bästaunderbarastesötnosigaste människa i hela världen, joakim! 

Men nu ska jag snacka skit med mina vänner :')
Solong!
2009-02-04 @ 15:13:10 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: caroline

Sv: Tack detsamma :)

2009-02-04 @ 16:32:09
URL: http://ccaarolines.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej ikväll 20.00 så utser jag finalisterna och på fredag avgörs tävlingen , get some votes! kram på er

2009-02-04 @ 18:22:03
URL: http://armiiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0