När man inte orkar saga då gör man lista


Senast lästa bok: Oj..
Favoriträtt: Olika hela tiden, Jockes mammas mat är guda mat dock.
Dricker: Ofta onyttiga saker
Musikfavoriter: Beror på humöret, Johnossi, Erik Hassle, Kings of Leon, Metallica m.fl
Bästa låt: Don't bring flowers after i'm dead - Erik Hassle, Use Somebody & Sex on fire - Kings of Leon
Favoritårstid: Älskar sommaren!
Klädstil: Vet inte, slö stil, feta tröjor och strumpbyxor, leggings, jeansleggings typ, Converse och låga skor.
Viktigaste ägodel: Jocke, Familjen, Vännerna
Bästa vännerna:  Cecilia, Linnea, Nathalie, Klassisar.. you name it

Det dummaste jag gjort: Valt fel
Jag önskar: Att det blev sommar och sedan oktober och att jag hade massa pengar
Jag vill bo: På ett ställe där jag har en framtid
Senaste drömmen: Var cp, och ilske framkallande jäkel
Min ångest beror på: Skolan skulle jag tro och Prinsen min när han retas :')
När jag fyller 18 år vill jag: Inte bli garvad åt bara för att det är senare än alla andras födelsedagar
Om jag nån gång får barn ska jag: Fostra dem väl
Jag ser fram emot att: Få åka utomlands men sötproppen och sommaren


Nåt ibland det bästa som finns är:
Kärlek, Vänner, Musik, Säng, Fetmat, Garv
Jag hatar att: Personligheter förändras
Det bästa med mig är: Att jag inte är som du
Jag är riktigt dålig på: Att förlåta
Jag stör mig på att: Det är kallt och jävligt
Om 10 år: Är jag en läkare
När jag träffar någon jag gillar tänker jag: Sötpropp
Jag är stolt över: Mig själv
Jag vill lära mig: Hur man får ett mvg

När jag blir stor ska jag bli: Läkare
Jag blir stressad av: Skolan
Något otäckt: Mörker, Mördare, Spöken
Det mysigaste ordet: Gumman
Om jag bara hade en dag kvar i livet: Skulle jag gråta
Barndomsminne: När jag och Fanny gjorde massa idiot saker och när jag och Hilma skrek varandra i öronen.
Min största fobi: Ormar, äckliga saker, prova nya saker
Jag skulle behöva: PENINGAR

 

 

 

2009-02-12 @ 16:11:07 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: linnea

du är så sööööööt :')) och så inaktiv!

2009-02-13 @ 13:49:37
URL: http://linneasvediin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0