Benbristning med blå områden


En bristning i mitt ben, en bristning i mitt been, hejhopp falleralala en bristning i mitt beeen (LL)
Det känns som en mofasa hela tiden. Så fort jag sitter still ett litet tag och ska resa mig igen känns det som att vaden ska gå av. Oskönt :'( Svullen och blå är jag också, enligt Jocke! :op

Dagen började i alla fall med huvudvärk, och bensmärtor så det blev ingen träning för mig. Gick och la mig igen, men sedan kom jag på att jag var tvungen att åka in med pengar för träningsdressen. Så iväg mot squash hallen bar det. Kom in i hallen, träffade på Leif därinne och frågade vad jag skulle göra med pengarna, han visste inte så vi frågade Emma och hon sa att dom inte skulle vara inne förrän nästa Lördag (!!)  Så nu stod jag där inne i onödan, haha tack lillis! :D Pratade även med han om hur jag skulle göra med träningarna som kostar skjortan som har jag aldrig tid att gå, men han sa att det skulle orda sig. Det känns bra ((:
Efter det lämnade Nettis mig och åkte hem till sig med bussen och jag och pappa tog bilen hem mot oss. Hämtade upp min man på vägen också.
När vi kom hem hit spelade jag och min Jocke spel med min mor och lillasyster. Först spelade vi trivial pursuit och sedan galenpanna. Jag vann nästan galenpanna men förlorade trivial pursuit stort!
Roligt var det i alla fall, och nu kollar vi på hockey.
De ligger under med 0-2 nu så det är inte allt för kul.

See you later alligator
2009-01-17 @ 16:18:27 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: linnea

det var nu på lördag dom skulle vara inne. men helen var ju inte där så då sköt dom fram det till nästa lördag

2009-01-18 @ 20:06:47
URL: http://linneasvediin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0