Hej, min mentors elever


Åh, Fanny är min gud för dagen för att jag fick en chokladboll av henne, och Dana för att hon inte är här så att vi inte har någon spanska, och Erik Hassle för att han är grym på att sjunga, och Joakim för att han är han. Sedan har vi ju dagens Hades också (ni vet helvetets gud, han som är med i hercules) YUKI. Min mentor, som kräver ett mentorsamtal med mig, på engelska(!!) för att hon inte kan svenska. Men jag kan inte engelska, jag låter som en indier som nyss flyttat till USA och söker jobb som en taxichafför, Emma, Anna, Cecilia och Matilda get it! De har samma problem :') uschusch!
Jag tänker i alla fall bara sitta och nicka, inte säga ett ord och sedan säga "I Don't speak english" och gå därifrån. Det är min bästa plan.

Och albin, om du läser det här, permanenta håret, färga det orange och kalla dig Erik Hassle så skulle alla gå på det nästan! :D Dock så är du inte lik Erik Hassle hela tiden, bara på videorna med dålig kvalité :D
Det tycker i alla fall Pillen och jag!

Nu är det Biologi som gäller. Ärftliga Sjukdomar.

Hejdå vänner och ovänner, och heroes och hades och alla andra
2009-01-28 @ 13:13:39 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHA :D Yuki........ :D Vi är som vilsna indier när vi pratar.. not good.



Ska snart bli frisk tänkte jag :) Det är så skönt hemma i sängen.. Har inte pluggat nå NK så vet inte om det blir prov för min del på fredag, orkar inte.. :P

2009-01-28 @ 13:33:00
Postat av: linnea

prata svenska med henne :D

SVAR: Haha, jo det äre :D

2009-01-28 @ 14:36:22
URL: http://linneasvediin.blogg.se/
Postat av: Emma

indier engelska är ju grrrrreat sluta tracka!!!

2009-01-28 @ 15:42:10
Postat av: Cecilia

hålller med emma indier är ju greeeeeeeaaaat:d

2009-01-28 @ 17:12:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0