sex - noll


Hellu där.
Är hemma hos Jocke nu igen efter en mycket rolig timrå match. De vann med sex - noll mot Färjestad. Goodgood. Var lite problem med biljetterna innan bara, först så fanns dom inte och sedan fick vi springa och hämta dom någon annanstans :p men in kom vi och ganska bra platser fick vi också, om man inte är rädd för höjder, haha! :D

Nu inväntar vi skjuts ifrån mor och far min som ska ta oss hem till mig. De skulle ringa när de var på väg hem ifrån stan för dom skjutsar mini syster till polar just nu (H)
Har även nästan fått 4 t-shirtar av Jocke, tack hjärtat! :') Tre randiga, en med tjocka svarta och vita ränder, en med lite tunnare svarta ränder på vitt och en blå med svarta ränder. Sedan en svart tiger tröja också. Alla var för små för honom, så jag tog chansen och snodde dom :')
Hittade dock bara en bra bild på den tjock randiga, de andra får jag knäppa kort själv på eller något.
Men nu ska vi börja bege oss ner mot skolan där mamma och pappa ska plocka upp oss.
Tjingeling

 
2009-01-31 @ 19:41:54 Kläder och sånt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0