Trevligt men otrevligt


Jag har fått en ny mobil. Det är positivt. Utan batteri märkte jag när jag kom hem. Det är negativt.
Haha jag blev så arg. Jag trodde att jag skulle få komma hem och kolla på olika saker som fanns på den och lägga in låtar och så, men det sket sig. Suck! Så pappa ska ringa dom imorgon och fråga om dom skickar hem batteriet eller vad dom gör. Fick inga hörlurar med heller, för de fanns inga i förpackningen när de kollade men det skulle ordna sig och dom skulle skicka hem nya hörlurar till mig så fort som möjligt. Men man kan inte göra något utan batteri så ja. bajs.
Annars gick det nästan smärtfritt. Köpte nya täcken, fluffisar :') och massa ljus som mamma alltid vill ha ((:
Kollar på made in sweden nu med min högra hand till vänster om mig, Joakim! Senare ska vi troligen om jag får bestämma kolla klart på Benjamin Button och mysa :'D
Nu är det dagt för mig att ge upp det här skrivandet och sörja min mobil som inte har batteri och pussa på min älskling!

Experterna om mobilen :

Den absolut bästa Walkman som Sony Ericsson har gjort. Nytt media UI, slide, 1 GB minne, stor skärm, Turbo 3G.

Fantastisk Walkman mobil. Stor display, lyckad design och bra batteritid

En riktig kanonlur från Sony Ericsson. Bra stor display, skön knappsats. Enkel att använda. Smidig överföring av musik m.m till mobilen


Hejdå små sardiner.
2009-01-21 @ 21:09:53 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0