We Are Marshall


Sitter här nu, i samma säng som så många gånger förut och småpratar och skrattar med min kära pojkvän som sitter i datasolen och letar efter en bra film att se. Tror det blir we are marshall som han bestämmer sig för att ladda ner om jag har tur! Vi tycker om sportfilmer, vi blir så känsliga då, och lyckliga när det går bra för laget som spelar :D Galet.

Åt nyss en korv, det var konstigt hur god den var, har inte ätit korv på 500 år. Så den satt fint där den satt!
Men nu alla människor ska jag iväg på mitt och jockes Mighty Ducks lan, är inne på tredje filmen nu.

Goodbye my brother from another mother
2009-01-28 @ 20:24:40 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Matilda

Subway imorrn! <3

2009-01-28 @ 21:02:51
URL: http://matildaostman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0