Gamla stan




Hej jag älskar Stockholm!
Idag har vi åkt 40 mil från Öland till den kungliga hufvudstaden, jäkligt tråkigt att semestrar ska gå så snabbt men kul att komma hit. När vi kom fram vid 4 gick vi upp på hotellrummet och mystepyste lite fram till 7, då tog vi tunnelbanan till centrum och åt middag i gamla stan (Jag kan inte sluta avundas dom lyckliga själar som får bo här året om!) sedan promenerade vi runt lite och kollade i butiker och åt ben&jerrys glass från en riktig B&J:s glassbar, MYSPYS! och nu har vi nästan precis intagit hotellrummets sköna sängar igen. Imorgon blir det shoppingshopping också ska vi kolla på film på cosmonova och sedan åka lite båt lite överallt. Förresten så saknar jag min familj som bor på andra sidan Stockholm, så nära men endå så långt borta. Jag har er i tankarna!
Nej, nu ska jag lägga mig så vi orkar upp i tid imorgon, sovgott kamrater!

Förresten, tada! nu får den jättegärna ha premiär på en gång.

2009-08-01 @ 00:24:28 Foton Permalink


Kommentarer
Postat av: linnea

skaru döda mig heller?! blev helt insatt, älskarrrr!

2009-08-02 @ 01:04:11
URL: http://linneasvediin.blogg.se/
Postat av: Linda Hurtig

Hejsan! Vill du att vi ska följa varandra på bloglovin? :) Jag gillar din design!

2009-08-02 @ 01:59:01
URL: http://lindahurtig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0