Tillsammans är man mindre ensam

Lätt tråkigt att jag inte har någon känsla av sommarlov i hela kroppen. Dåligt väder är det också. Vart har den barnsliga roliga avslutningen tagit vägen? När man klär upp sig och går tåg och står ute och sjunger den blomstertid nu kommer och verkligen känner att det är lov. Inte för att jag gillade att sjunga, men jag gillade känslan efter.. och den är borta nu :( 
Igår åt vi middag hos joakim, jag, sickan, matilda, alb och lillis. Det var trevligt. Sedan var det kanske inte världens roligaste kväll efteråt men man kan inte alltid ha sitt roligaste. Ikväll ska jag umgås med mams och mikaela. Pappa är borta så det blir en mor - 2 döttrar kväll. Nej, men nu ska jag iväg och köpa mat, troligen kina eller max. Fatso.
Peace
2009-06-13 @ 18:29:44 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0