Charmer


Vad är klockan nu när du börjar? 11:42 Vad heter du? Emelie Stjärntecken? skyttson Har du egen dator?  helt egen, om tre år, just nu är det skolans Intressen? Musik, sova, pöjkvän slash vänner Favoritband/artist?  KINGS OF LEON Favoritlåt nu: Be somebody - Kings Of Leon  Hur många är online på din msn? Har inte msn, det är cp Vem är din 5:e online? sa jag att jag var inne? Har du några olästa mejl på hotmailen? jä, blogg.se Beskriv ditt hår? stort och konstigt färgat Vart skulle du bo om du fick välja? Stockholm/Göteborg eller något varmt ställe utomlands Vad har du på dig just nu? grå/vit randig tröja, leggings, converse och skinnpajsare Vad har du gjort idag? letat skit till biologin/svenskan pratat om jätteräkor på naturkunskapen och ätit spagetti och köttfärssås Hur mår du just nu? tjockt nice Vilken är din favorit dryck? säkert typ redbull eller powerking eller något
Vilket är ditt favorit teve program? Grey's anatomy Vem är din förebild? alla som har snygg stil nästan, eller likadan stil som mig fast snyggare så jag kan sno stilar :') Vad är bäst med dig?  tycker inte jag att jag ska svara på för det vet inte jag. Har du några komplex? jalå Hatar du någon just nu? Nej, men ibland när jag tänker på folk börjar jag hata.. men bara en stund, sedan går det tillbaka till starkt ogillar.
Saknar du någon just nu? min jocke Vilken kändis skulle du gifta dig med? Joakim Ersson när han blir famous och tjänar miljarder till mig (a) Skulle du kunna tänka dig att bli prostituerad? Nej!! Hur lång är du? 1.65 Är du nöjd me dig själv? vissa delar Vad är du bra på? att skifta humör på en sekund och att skratta Vad är klockan nu?11.50 Vad har du ätit idag? spagettsson och köttfärsklumpar i ketchup sås. Har du lätt för o somna? Beror på om jag är trött eller icke såklart :)  Är du osynlig?  jag är väldigt osynlig, lajban
Knarkar du? nodo Röker du? fyfan.. Super du? haha nej Äter du? fettmycket Snusar du? uschnej Röker vattenpipa? nono Skulle du kunna sjunga allsång på skansen? hahahah nej.. Skulle du vilja gifta dig med Amanda jenssen? nej ;s Skulle du tänka dig kunna dejta nån? Nej, för jag har redan världens bästa Städat eller stökigt? liten blandning Gillar du anonyma bevakare? ibland, ibland inte
Vågar du rapa högt inför andra? ja, men inte för alla Skriver du mer än 2 utropsteckenn? ja!!!!!
Vad är klockan nudå? 11:56 Vad ska du göra sen? räkna matte, ha idrott och vara med min sötnos Är du inne på msn nu? nej,kanske hade varit smartare om den här frågan kommit tidigare så jag inte behövt svara på de andra. Hur ofta sitter du vid datorn? ofta som fabior Cola eller redbull? redbull Vem står dig närmast, mamma eller pappa? madre Behöver du kärlek? ja Blir du full varje helg? hahahohohihi nej Natt eller dagmänniska? båda men inte både och Är du vampyr? jagärenvampytjagsugerochspyr Är du transa? nej Vad skulle du välja, åka framåt eller bakåt i tiden? frammåt :) Vill du ha barn någon gång? yesman  Är du beroende av nånting? datorn, lätt! Vad vill du bli när du blir stor?  allt som kallas pengar går bra
Är du rädd för att dö? nej, eller det beror på vilket sätt  Vad är klockan nu när du är klar? 11:59

 

 

2009-03-13 @ 12:02:11 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0