walk walk fashion baby



Jag är 17 år och tänker snart gå in i väggen. Det är så sjukt mycket som ska hinnas med nu. För det första har jag precis haft sjukt mycket att göra i skolan och nu har jag hälften av allt plugg kvar innan det förhoppningsvis lugnar sig. Det är mest nationella i matte c på fredag som känns som en pina, annars har jag psykologiprov imorgon och svenska redovisning + diktanalys tills på måndag (lökigt att jag inte börjat med de än) och kemi till nästa tisdag. NAJS! Plus att jag jobbar nu i helgen och sedan måste jag hinna köpa cocktailklänning tills på fredag när jag ska på cocktailparty på våningen, vet verkligen inte när jag ska hinna klämma in stan. Jag kunde inte sova inatt när jag tänkte på hur mycket jag har att göra, då är det inte bra!
2010-02-18 @ 18:54:25 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Maria

Men fy varför har ni nationella i matte c redan?!! Det har vi i slutet av maj!

2010-02-28 @ 00:34:52
URL: http://domdom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0