230411

 

Morning Loves!

Här har ni mig! Lyckligt nyvaken med en stockholmsbiljett i handen. 08.09 går tåget ner som landar i Stockholms stad vid 11.30. Då lär det troligtvis bli någon slags lunch och sedan är det dags att börja springa runt som maniacs för att på kvällskvisten hinna med 18.30 tåget hem till Sundsvall igen. Dock har vi inte köpt biljetterna hem än, det tänkte vi göra där nere. Så har vi tur kanske det inte finns några biljetter hem alls och vi blir tvungna att stanna där för alltid! Prio ett att leta efter blir i alla fall studentskor, men känner jag mig själv rätt så kommer jag komma hem med allt annat förutom just de.

Nu ska jag åka och hämta Sickson och sedan beger vi oss till the trainstation! Puss på er!
2011-04-23 @ 07:25:00 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Roxana

hahaha, åhh va skojj ni måste uppdatera mig om vare blev för shopping:D!

2011-04-23 @ 16:46:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0