I Love Mondays

Vem har någonsin sagt att måndagar är en dålig dag? jag älskar måndagar! Jag har en lektion på skolan och sedan är det hemgång vilket dagar som denna betyder soool och värme! Ett litet plus i kanten kan ju också vara att jag dagen i ära fått tagit bort metallklumpen jag haft i munnen i 10 månader! Det var ett jädra slipande och polerande, men nu är det nästan klart, ska bara hämta ut skenan man ska ha i munnen ett tag efter imorgon = jag kommer inte våga äta något som man måste tugga på ikväll då tänderna kan flytta på sig!

Nej nu ska jag sluta sitta här och bege mig ut i de fina vädret istället. Och vänner... nej, det är inte någon som har kastat skit i ansiktet på mig och inte heller har jag solat genom myggnät även om man kan tro det. Det är helt enkelt mina 20 000 fräknar som kommit fram efter en vintervila på några månader.

Fin måndag till er alla!
2011-04-18 @ 15:11:11 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: josephine- tävlingar på bloggen!

kikar in på din blogg hoppas du kikar in på min! :D

2011-04-19 @ 16:14:25
URL: http://twinblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0