Kycklingsallad a la coffehouse

 

Idag har jag upptäckt ett under - kycklingsallad från coffehouse! Fast de är inte kycklingsalladen egentligen, utan vitlökssåsen som man får med. Den smakar nämligen precis som vitlökssåsen på Subway, jag ville slicka ur burken när jag var mätt, så god var den! Förutom denna underbara middagsupplevelse så har jag idag spenderat tid i skolan, ute i kylan, hos tandläkaren och på birsta. Det har varit kyligt, olyckat ute på birsta och tandskenan gör ont... men vitlökssåsen var ju god i alla fall! Nu blir det desperata hemmafruar med syster och sedan troligtvis sängen tidigt, även fast jag har sovmorgon till 3 imorgon, mahahah!
2011-04-19 @ 20:20:36 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0