stockholm i mitt hjärta, låt mig besjunga dig nu

 

Så här ser det ut när man har varit i Stockholm över dagen med sin amazonvän Cecilia. Huvudstaden nåddes vid 11.30 på dagen, då tog vi och gjorde Drottninggatan osäker en snabbis. Sedan gick vi vidare upp till söder där vi satte oss i en park och åt kycklingsallad och jordgubbar i den stekiga värmen. Efter detta fortsatte vi våra affärbesök till 18.00 (!!!!!) på kvällen. Man kan alltså säga att vi gick konstant i sex timmar vilket definitivt kändes i fötterna när vi satte oss på tåget hem. Lyckligtvis hade vi en subwaymacka med oss som gav oss energi på tåget så jag orkade köra oss hem sedan. Shopping blev det i högar, vilket jag lovat att visa Roxana, så någon dag framöver kommer de komma upp bilder på kläderna! Men nu är det mattaaajm!

 

 

2011-04-25 @ 17:38:07 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0