SUNRISE



- Tagit mig en fin sovmorgon
- Städat mannens hus som var ute för visning under dagen
- Ätit glass i hamnen, som vi var tvungen att åka in till stan och köpa då den glassorten jag ville ha inte fanns i hela njurunda, med samma man
- Vunnit flera omgångar av kortspelande och pilkastande... fast jag förlorade nog mest.
- Byggt barkbåtar och släppt de i bäcken här utanför huset a la 1997 (JA, fortfarande lika underhållande)
- Matat mig själv med egengjort stunning pastasallad, tack gud för mina fina matskills!
- Lyssnat på bra musik och njutit
- Pluggat... NOT!

Det här är nog den finaste söndagen jag haft på länge. Jag vill tacka vädergudarna, familjen och även GB för deras förmåga att tillverka sveriges godaste glass!
2011-04-17 @ 18:44:48 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0