Fest-i-val dag 5



Vaknar sent på fredag tack vare att solen var bakom massa moln = inte lika dödande i tälten. Dock blev det varmt under dagen som vi spenderade i lugnt tempo om jag inte minns fel. På eftermiddagen drog vi oss in till festivalområdet för att se Petter (tror jag) för att sedan återvända till campingen igen. På väg till campingen hittade vi också mysigaste stället där man kunde göra egna armband. Jag gjorde ett, vackert som en dag, men gav bort det för en puss på pannan. Än idag känner jag mig billig...

Väl tillbaka på campingområdet spenderade vi tiden med sjukt roliga och trevliga tältgrannar. De introducerade POWERHOUR! och man behöver väl inte mer än höra namnet för att förstå att det inte slutade bra. Just denna kväll slutade riktigt dåligt med en panikslagen Emelie och ett sjukhusbesök som varade hela natten. (Dock var jag inte där för min skull. Så mama, relax! Riktigt synd då jag gärna umgåtts mer med tältgrannarna, men det är sånt som händer! Hemma bland tälten och tryggheten var vi i alla fall 08.00 på lördagmorgon där vi alla däckade gott.
2011-07-08 @ 12:07:00 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0