Fest-i-val dag 6



Lördag. En dag med mycket trötthet, illamående och irritation. Till en början fungerade allt fint, vaknade vid halv ett utslagna och promenerade lite överallt. Gick till festivalområdet och åt lite föda i form av nachos medan vi kollade på Kapten Röd och sedan promenerade vi tillbaka till campingen.

Där började the drama. Blev irriterat folket emellan vilket gjorde att min mastermind kände att det var lika bra att separera. Så jag tog med den enda mannen i sällskapet in i ett öltält och stannade där tills solen försvunnit helt. Träffade där på funktionärlinnea som jag hjälpte med toalettpapper. Matilda slöt även hon upp och hjälpte till, samt Andréa och Felicia. Träffade trevliga stockholmare och annat folk så hade verkligen ingen lust att lämna tältet men det gjorde vi dock, lagom till Journeys slutkläm. Sedan gick vi och kollade lite på Foreigner innan vi återgick till tälten och umgicks med tältgrannar.

Även denna kväll fick dock ett tråkigt slut med tråkiga nyheter. Äckel det finns ute i världen! USCH! Runt soluppgång somnade vi i alla fall fint i Rikards tält. Jag, han och Matilda trängde in oss och efter att vi skrattat ihjäl oss åt fula videos en stund snarkade vi alla vackert i kör.
2011-07-08 @ 19:29:00 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0