KTH


Idag är mitt liv bara helt totalt sinnes. Jag fattar ingenting.

Till höst flyttar jag till Stockholm. Staden jag sedan många år har velat flytta till. Idag fick jag reda på att jag blev antagen till mitt första val. Fastighetsutveckling med fastighetsförmedling på Kungliga Tekniska Högskolan. Jag trodde aldrig, och då menar jag ALDRIG, att jag skulle komma in. Tokgrät, förmodligen av förvåning och chock, när jag såg ordet "antagen" på studera.nu. Aldrig har jag känt mig så tom, fattade verkligen ingenting. Allt jag hade i huvudet var "Hur fan gick det till?"

Nu är jag mest bara otroligt glad! ... och fundersam. Många frågor som ska besvaras innan jag kan sätta min fot på campus och känna mig som en studerande. Vart ska jag bo? Hur ska jag ha råd? Vart fixar man lån? Vart får man tag på böcker? Hur fasen gör man?!

Största oron dock, som gör att allt kan gå åt helvete, är bostad. Kommer bli ett jäkla letande. Allt jag kan göra nu är att be till bostadsgudarna. Hoppashoppashoppas!
2011-07-14 @ 22:08:42 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: linnea

MEN GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3

2011-07-14 @ 22:42:54
URL: http://linneasvedin.se
Postat av: LAURA KETTLE

är så sjukt stolt över dig, grattis emelyyyy!

2011-07-16 @ 11:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0