lite av livet



Har den senaste tiden haft några riktigt fina dagar med fina vänner. En recap till alla som vill se.

Tisdags: Åkte moppe som jag inte gjort på år och dar med Cecilia och broder P, undersökte massa loppisar, hämtade upp Hilma, åkte och tittade på hundvalpar, åt pestokycklingmiddag halv 10 på kvällen hos Cecilia och broder P, kollade på film, njööt.

Onsdags: Vaknade till fint väder bredvid Hilma och Cecilia, åt frukost och gick en promenad med doggybag, gick hem igen och åt jordgubbstårta utan någon speciell anledning, skjusade Hilma till bussen, åkte hem, bytte om, åkte och kvällsbadade i Åkersviken med Cecilia, kollade på film och somnade hos Cillyson.

Present day: Vaknade tidigt, gick ut i solen och njöt, fyllde upp Cecilias utebadkar, satte oss och stekte i badkaret, sprang i vattenspridare, åkte hem och bytte om och sedan vidare in till stan där jag köpte min finaste jordglob, I'M LOVIN IT! Åkte hem, bytte om och sedan cyklade jag och mannen ner till Åkersviken för kvällsbad i mysigt och riktigt varmt vatten!

Nu ligger jag i sängen med en björnpuppa på huvudet, kuddar runt mig, täcke på mig och bara mår. Söker lägenheter och funderar över nödvändigheter som ska göras imorgon. Ska ringa KTH och jobbet, färga ögonbryn, söka upp försvunna kläder, hitta en mother f-in lägenhet!! and so on. Hard work work!
2011-07-28 @ 21:51:39 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: elfina

vill du va med och tävla för att få en bildlänk från min blogg? titta gärna förbi. Fin blogg du har förresten=)

2011-07-31 @ 16:17:09
URL: http://elfinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0