Vad har hänt i mitt fina liv?



Jag har stekt på skolan och ätit middag vid selångersån med världens bästa crew.




Jag har joggat vårruset och hemlighetsmakeriat på skolan = en hel del skratt



Jag har även varit med om knasigaste kvällen på länge. Innehållande:
- Kubb
- Bussåka med skäll
- Ett dött stadshus och en "rida rygg" som slutade med en vurpa
- Irish
- En nästan överkörd matilda och en livrädd cyklist med en skrattandes rikard rullandes på backen av garv
- Drakar som vält
- Svenssons
- Jordgubbar, chocklad, godis, saft och sprutgrädde hos Roxana


Dötrött idag, ska ändå med min man till stan och söka studentkostym!
ADJÖ!
2011-05-21 @ 13:06:51 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Roxxxyy

Hahah, finaste sammanfattningen! love!

2011-05-22 @ 22:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0