and i think to my self, what a wonderfull world

Hallu dear!

Sitter på skolan nu, halft slagen efter gårdagens firande och nattens o.c tittande.
Är riktigt deppad också för att jocke var tvungen att lämna mig utan han och hans axel på bussen, jag ville ligga kvar där i år och dar!
Trevligt igår med presenter iallafall, känner mig mycket mer männsklig nu med lite pengar och presentkort att göra av med.
Tårtan vad god också för övrigt.
Och ett speciellt tack till min bästa älskling i hela världen Jocke för presenten också, det var för mycket nästan sötnos!

Förövrigt orkar jag inget just nu, försöker peppa mig själv inför halv 5 dagen och exelprovet som jag för övrigt inte kan något om, YES!

Senare ska jag träffa Nathalie, ta en fika och så.. eller så tvingar jag med henne och äter middag någonstans och efter det blir det antingen luciavaka på skolan eller hem till jocke och mysa på :')

Skrivarglädjen är inte på topp med tanke på den jobbiga lämnajocke och gå till skolan incidenten, kanske skriver något senare istället.

bajsbajs
2008-12-11 @ 08:30:07 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: linnet

Sluta ha sån fin blogg prupp! Varför ska jag hjälpa dig, du kan du själv :D nu är jag avis!

2008-12-11 @ 13:01:16
URL: http://linneasvediin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0