aningen bättre humör och matilda kastar snoppar

Dock så kommer mitt aningen bättre humör gå ner till mitt sämsta nu när jag måste ägna hela kvällen åt att plugga biologi. kuuuul.
Folket sa i alla fall att det var lätt så vi får väl hoppas på det.
Men man ska inte hoppas för mycket för då kommer jag inte plugga och inte kunna det :o
Skoldagens sista lektion, kemi gick ju som den gick, jag tycker vi håller på med lite överklass grejer men det kanske är för att jag längst inne är en gammal mediare. Men det är seriöst jättesvårt om man inte kommer in i tänket som jag inte gör.. fast det kan bero på att jag sitter och kollar på editors choise på msnlive hela tiden. DET ÄR FAN FASHINERANDE! såg jesus idag tillexempel och hörde ett spöke andas tungt. mohoho :D
Tog 3 bussen hem, träffade min underbara älskade där.. efter ett samtal som jag var tvungen att ringa eftersom han bara gick förbi mig på bussen, dischen. Men det ordnade sig ju :')
Kom hem, somnade.. ovanligt emelie, extremt ovanligt! vaknade åt mat och nu ska jag börja plugga. så därför ska jag lämna er här, med hälsan i behåll.

kollar på mina pengar också, och presentkort.. orörda, oskulder. vill använda dom, men ska försöka spara.

trevlig pluggstund emelie! tacktack emelie!
2008-12-16 @ 18:53:05 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: matilda

jag gillar snoppar

2008-12-17 @ 09:40:57
URL: http://matildaostman.blogg.se/
Postat av: emelie

Jo, och kasta dom på mina böcker också :D

2008-12-17 @ 18:43:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0