excelprov, hälsokoll och horvisor

damdamdaa!
sitter på svenska nu med mina kära klasskamrater och lyssnar på när jimmy läser upp horvisor.. (?!)
.. fast nu blev jag så insatt i det så nu är det momentet över och mina andra klasskamrater ska spela upp en pjäs :') vad fint det är.
.. och nu är det slut också. haha!

Hade prov förut, det gick ju som det gick, det vill säga bra, med hjälp av vänner :'D
Tror jag gjorde 5 frågor helt själv.. av 27 (::
Men det är härligt, med backup när man inte kan sådär :D
Efter provet fick jag gå på hälsokoll i ett litet varmt rum, det gick ju också dom det gick.. tycker att dom är rätt onödiga men det tycker tydligen inte lärarna eftersom dom har dom typ 525 gånger per termin.

Snart slutar jag, då ska jag äta med Nathalie och sedan ska jag hem och packa innan jag åker till min kära joakim :')

Tycker om att klassen startar en konversation tillsammans och sitter och spamar på den hela lektionen,  haha julrim var det va?

Nä, men nu ska jag starta med inlärning av rim, får se om jag skriver senare.

:')
2008-12-11 @ 16:13:52 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0