förkylning och myskvällar

förkyyyyyld :'(( huhuhu!

Verkligen inte vad jag hoppades på nu när jag ska vara här uppe!
Snorig och hostig och nysig och hes.

Annars om man bortser från den är det väldigt mysigt här uppe!
Bara njuter och myser hela dagarna lång.
Sedan på kvällarna blir det myskvällar, love it :')

Idag har vi vaknat på tok för sent, kollat på hockey, ätit middag, åkt spark (läskigtläskigtläskigt), bastat och duchat, kollat på teve och bara haft det allmänt trevligt.

Imorgon blir det nog längdskidor om min förkylning tillåter det :o ska bli spännande att se hur mycket Joakim kommer garva åt mig, så fint så :D

Nu ska jag och min blodiga hals mysa med hjärtat mitt och kanske fixa lite med en ny header om jag orke it!

Host&Nys!
2008-12-29 @ 01:41:11 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: linnet

krya på dig gofisen :)



SV:; nej, men saken är den att jag inte vill vara som alla andra. och jag måste fråga alla andra för jag vet inte själv vad jag vill :D :O

2008-12-29 @ 18:12:52
URL: http://linneasvediin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0